“Business Central is een krachtig systeem, maar Teun Vermetten, Robert Heijmans en Janneke Langen zagen vaak dat organisaties na de implementatie nog worstelen met operationele vragen, integraties of het kennisniveau van medewerkers. De software leverancier heeft een werkend systeem opgeleverd en voelt zich hiervoor niet verantwoordelijk of is niet in de gelegenheid de benodigde ondersteuning te bieden.
Al lange tijd speelde het idee om gebruikers van Microsoft Dynamics 365 Business Central écht te helpen. Waar 247interfaces met stabiele integraties en Pointwood Group met The Business Central Academy al jaren organisaties bijstaan besloten zij de krachten te bundelen en de brug te slaan tussen de organisatie en de techniek. Daar waar de software leverancier klaar is nemen wij het stokje over. Het was te logisch en dus is dat de naam die wij dragen 2Logical.
2logical is hét objectieve loket voor Business Central support. Wij combineren praktijkervaring als gebruikers, consultants en/of developer met kennis van de techniek in transparante dienstverlening. Dat betekent: voorspelbare kosten, altijd een kundig en betrokken aanspreekpunt en continuïteit in je processen.
Of het nu gaat om een administratieve fout die het logistiek proces stil legt, capaciteit of kennis tekort werkzaamheden uit te voeren of optimalisatie of uitbreiding van de functionaliteit van de software: wij zorgen dat Business Central niet alleen draait, maar dat het ook echt voor je werkt. Zo houd jij grip en haal je maximaal rendement uit je investering.”